Borbély Vendégház-Borház

Vendégházunk a település külterületén, szőlőskertek ölelésében található. Grillezési, bográcsozási lehetőséggel, napozóágyakkal, gyerekeknek játszótérrel tesszük felejthetetlenné itt tartózkodásukat. A friss levegő, a madárcsicsergés,a csendes,nyugodt környezet mellett felfedezheti a környék csodáit pl. kerékpárral vagy az előttünk is megálló Régió Járó busszal. Vendégeinknek Badacsony Kártyát adunk, mellyel a strand belépőnél 30%, éttermeknél, borászatoknál és egyéb szolgáltatóknál 10% kedvezményben részesülhetnek itt tartózkodásuk alatt. Legyen Ön is a vendégünk, fedezze fel a SZABADSÁG ÉRZÉSÉT!

A kívül-belül felújított, teljesen felszerelt, téliesített és klimatizált igényesen berendezett vendégházunkban max. 11 fő részére tudunk szállást biztosítani 3 db franciaágyas szobával /ebből egy pót ágyazható/, 1 db kétágyas szobával és a nappaliban egy 2 személyes kihúzható kanapéval. A kedvezményes csomagajánlatunk csak az ősztől tavaszig tartó időszakra vehető igénybe, de a vendégházunk egész évben a borkedvelő vendégek rendelkezésére áll!

Kedvezményes pihentető hétvége ősztől tavaszig

Hétvégi program

Péntek: Délutáni, kora esti érkezés a vendégházba. Este borvacsora a Borházban a ház asszonyával előre egyeztetett menüvel, a pincészet borainak kóstolásával. A Borbarátok néhány, a kereskedelmi forgalomba nem kerülő különlegességgel csak pincészetünknél találkozhatnak.

Szombat: Reggeli a vendégházban, napközben szabadprogram, kirándulás a „Vulkánok völgyében”. A szombati ellátáshoz ingyenes felszerelt konyha, a szabadban kerti grill és bográcsos főzési lehetőség áll vendégeink rendelkezésére. Előzetes egyeztetéssel házias vacsora igényelhető.

Vasárnap: Reggeli a vendégházban. Kedvezményes vásárlás pincészetünk boraiból. Vásárolgatási lehetőség a közeli Liliom piacon, Káptalantótiban.

Vendégházunk és pincészetünk ideális helyszín kisebb céges rendezvényekhez, csapatépítő programokhoz, de akár családi rendezvények, születésnapok, házassági évfordulók ünneplésére is. Vállaljuk borestek, borbemutatók megtartását külső helyszíneken, céges rendezvényeken, konferenciákon is. Amennyiben érdeklődik szolgáltatásaink iránt – időpont egyeztetés céljából - kérjük, keressen meg bennünket elérhetőségeink valamelyikén!

Pince, vendégház: 8258 Badacsonytomaj, Káptalantóti út 19.

Levelezési cím: 8300 Tapolca, Barackvirág u. 8.

Mobil: 36-30/927-14-14

www.borbelypince.hu

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Amit kínálunk: Borterasz – Borkóstoló – Borvacsora – Vendégház - Dűlő válogatott fehérborok - Dűlő túra